Polica de retur

POLITICA DE RETUR

SOLICITARI

  1. Conform dispozitiilor OUG nr. 34/2014, cumparatorul are dreptul sa returneze un bun in termen de 14 zile calendaristice, fara prezentarea unui motiv si fara a suporta alte costuri cu exceptia celor de livrare. Termenul de 14 zile se calculeaza incepand cu ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a bunului comandat, dupa semnarea de primire a documentului de transport.
  2. Obligatoriu pentru retur va rugam sa va adresati in scris la adresa de e-mail comenzi@efyra.ro (ne instiintati numele de pe care ati facut comanda sau numarul comenzii, produsul care se returneaza si contul IBAN necesar rambursarii banilor) sau completati formularul de retur de mai jos cu datele solicitate.
  3. Raspunsul la solicitarea de retur se va da in maxim 24 ore pe e-mail si va contine indicatiile pentru procesarea returului (modul de ambalare, adresa de livrare, contul IBAN necesar rambursarii banilor si conditiile de retur). In cazul trimiterii returului fara notificarea/ anuntarea prealabila a acestuia coletul nu va fi acceptat, nu acceptam retururi neanuntate.

 TERMENI RETUR

  1. Conform legii, orice cerere de retur trebuie procesata si adusa intr-un status final in termen de 14 zile de la momentul primirii comenzii. Termenul de 14 zile scade conform art. 9 (2) lit.b) din ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Ulterior acestei date nu vom lua in considerare cererile de retur.
  2. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin. (3) si art. 14 din OUG Nr. 34/2014, pana la termenul de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului, termen care include si primirea coletului de retur. Primirea coletului returnat trebuie sa se faca in intervalul de 14 zile calendaristice. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

COSTUL DE RETUR

  1. Returul coletului se va face cu un serviciu de curierat rapid si intra in sarcina clientului, iar cheltuielile cu costul transportului vor fi suportate de catre acesta.
  2. Costurile aferente transportului de retur cad in sarcina cumparatorului conform legislatiei in vigoare OUG 34/2014 si a informatiilor continute in Politica de Retur.
  3. ATENTIE: Coletele se trimit doar prin curier rapid, fiind exclus serviciul postal.
  4. Coletele expediate cu plata transportului la destinatar NU vor fi acceptate.
  5. In cazul exceptional in care produsele livrate nu corespund comenzii plasate, s-au livrat intr-o stare necorespunzatoare sau prezinta defecte de fabricatie SC EFYRA LUX SRL va inlocui fara nici un cost suplimentar produsele respective si implicit va suporta costul de retur.

CONDITII DE RETUR

  1. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nou (cu toate accesoriile care l-au insotit), fara urme de uzura, fara a fi fost purtat, rupt, agatat, zgariat, indoit, modificat, lovit, fisurat, ciobit etc, care este altfel decat produsul livrat in urma comenzii efectuate.
  2. Nu se accepta pentru returnare, produsele care prezinta modificari fizice, rupturi, agatari, lovituri, fisuri, indoiri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Produsele care se accepta la retur trebuie sa fie in acelasi stadiu cum au fost primite, in ambalajul original.
  3. Returul se va face doar in urma notificarii pe e-mail, la telefon, messenger, whatsapp sau completarea formularului de retur de mai jos si numai dupa confirmarea noastra. Nu vom accepta retururi neanuntate si in afara termenului de 14 zile sau din diverse motive invocate de client fara ca noi sa stim.
  4. Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii pietrelor. Aveti obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia dumneavoastra. 

PROCESARE RETUR

  1. Pregateste coletul: ambaleaza corespunzator produsul/ produsele pe care doresti sa le returnezi in ambalajul original sau intr-un ambalaj corespunzator si sigileaza cu grija coletul. Produsul/ produsele trebuie sa fie ambalate exact asa cum le-ati primit si sa contina si cutia de bijuterii primita cadou. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au livrate si nu trebuie sa prezinte indicii ca au fost purtate si trebuie sa fie insotite de eventualele cadouri oferite in urma unei promotii sau campanii si de ambalajul oferit cadou.

  2. Expediaza coletul la adresa de retur de mai jos.

  3. Atentie: Coletele se trimit doar prin curier, fiind exclus serviciul postal.

  4. Nu aruncati chitanta primita de la curier pana la finalizarea procesului de retur.

  5. Imediat ce soseste coletul la sediul Efyra va fi analizat produsul daca este conform conditiilor de acceptare a returului si veti fi anuntat de acceptul returului si rambursarea banilor.

  6. Rambursarea banilor se va face in cel mult 24 h de la data primirii coletului returnat, in contul IBAN indicat de client.

Adresa retur:

SC EFYRA LUX SRL

Str. Marasti, Nr. 12

Bl. T2, Sc .B, Et. 5, Ap. 13

Suceava

Jud. Suceava

Cod postal 720182

Tel.: 0772050695

E-mail: office@efyra.ro

FORMULAR DE RETUR

Prin completarea formularului de retur in calitate de cumparator, declar ca accept conditiile de retur mentionate in aceasta pagina.

 

Urmareste-ne
Cos de cumparaturi 0
VIZUALIZATE RECENT 0
Consent Preferences